sobota, 4 lutego 2017

miękki

tylko europejskie przedstawicielstwo tajwańskiej firmy . Widać dużą i agresywną kampanię marketingową w internecie na forach od "zadowolonych użytkowników" i serie artykułów sponsorowanych i blogów psudo ekspertskich. Ale widać jak to z chińczykami, dużo produkują i muszą dużo sprzedawać, zaczęły napływać więc identyczne urządzenia w lepszych cenach, więc jest próba obrony zbójnickiej marży przez dystrybutora i sprzedawców przez hologramy, które uprawniają do realizacji gwarancji. A prawda jest taka, że każdy sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przez 2 lata wobec konsumenta, a urządzenia z tej samej fabryki, kupione taniej, czy drożnej posłużą tyle samo, a po 2 latach w obydwu przypadkach jesteśmy pozostawieni sami sobie. Po co przepłacać ja bym się nie zastanawiał nad tym czy montować czy nie. 4 lata temu robiłem łazienkę od podstaw ( łącznie z podłogówką podpinaną do nowego pieca) z racji tego, że zależało nam na miejscu zdecydowaliśmy się, że rezygnujemy z wanny na rzecz kabiny prysznicowej. a bo ja wiem, czy to takie bzdury? dla mnie jest to zebranie najważniejszych informacji w jednym miejscu, skrótowa wersja tej strony o filtrach do wody - dla osoby, która tylko chce się czegoś dowiedzieć, a nie musi być to od razu wiedza fachowa, to chyba wystarczające. "Na rynku dostępne są wkłady łączące filtrację mechaniczną z filtracją za pomocą węgla aktywnego informuje Marcin Stawiany, ekspert . Zastosowane we wkładzie wysokiej jakości złoże filtrujące z węgla aktywnego z łupin orzechów kokosowych oraz włókniny polipropylenowej usuwa z wody pestycydy, fenol, benzen, węglowodory aromatyczne, substancje organiczne, chlor oraz zanieczyszczenia mechaniczne" - gdzie tu masz bzdurę? to samo, tyle że w dłuższej i bardziej fachowej formie piszą na Twojej stronie. Ja tam się nie znam i dla mnie wszystkie zmiękczacze wyglądają tak samo - czy ten z kellera, czy ten waterfilter (a cenowa różnica raczej przemawia na korzyść tego pierwszego - nikt nie lubi przepłacać). poza tym o co chodzi z tą głowicą RX? wpisałam samo hasło w neta i tam piszą raczej o niej mega dobrze, że to nowoczesna technologia itd...czy są też inne, lepsze? Jaką głowicę ma ten waterfilter, bo nie widzę takiego info tam?Woda w naszej miejscowości nie jest za dobra, i zacząłem się zastanawiać jak wybrać z sytuacji znanej mi z życia czyli kabina+ metalowe baterie+woda = ochydne zacieki z kamienia. Oczytałem trochę na forach, popytałem znajomych i postanowiłem zamontować zmiękczacz do wody. Zamówiłem go z zapasami soli hurtowni na Płochocińskiej w w-wie. Wszyscy mamy mega fun z gości którzy nas odwiedzają bo uparcie twierdzą, że mamy coś nie tak wodą w domu bo nie mogą domyć rąk:D:D a to tylko zmiękczona woda na rękach daje klimatyzacja Warszawa im wrażenie że nie spłukali do końca mydła:D Małżonka też wydaje się być zadowolona z zakupu, bo już nie narzeka szorowanie na baterii kuchennej i czajnika.ja bym się nie zastanawiał nad tym czy montować czy nie. 4 lata temu robiłem łazienkę od podstaw ( łącznie z podłogówką podpinaną do nowego pieca) z racji tego, że zależało nam na miejscu zdecydowaliśmy się, że rezygnujemy z wanny na rzecz kabiny prysznicowej. Woda w naszej miejscowości nie jest za dobra, i zacząłem się zastanawiać jak wybrać z sytuacji znanej mi z życia czyli kabina+ metalowe baterie+woda = ochydne zacieki z kamienia. Oczytałem trochę na forach, popytałem znajomych i postanowiłem zamontować zmiękczacz do wody. Zamówiłem go z zapasami soli hurtowni na Płochocińskiej w w-wie. Wszyscy mamy mega fun z gości którzy nas odwiedzają bo uparcie twierdzą, że mamy coś nie tak wodą w domu bo nie mogą domyć rąk:D:D a to tylko zmiękczona woda na rękach daje im wrażenie że nie spłukali do końca mydła:D Małżonka też wydaje się być zadowolona z zakupu, bo już nie narzeka szorowanie na baterii kuchennej i czajnika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz