sobota, 4 lutego 2017

woda

Ja jestem z zawodu inzynierem mechanikiem pracowalem z roznymi technologiami (obecnie w UK).

I moge zapewnic kolego ze nie widzialem innej technologii jak Vulcan, ktora dziala bezinwazyjjnie jezeli chodzi o instalacje (nie ma zadnych urzadzen ingerujacych w uklad hydrauliczny) i nie wywala sie kilogramow soli do kanalizacji (oczyszczlnie maja olbrzymi problem z solami).

Dzieki malemu impulsowi magnetycznemu urzadzenia mocowanego na glownej nitce doprowadzajacej wode do domu czy mieszkania zamienia sie budowe krysztalow wapinia i to wszystko.
Ja wiem że jako inżynier to jesteś bardzo mądry i tu nie chodzi wyłącznie o moje zdanie tylko o zdanie kilku milionów ludzi którzy to posiadają. A jeśli chodzi o koszt miesięczny utrzymania tego urządzenia to wszystko zależy od doboru stacji. Bo to nie jest tak że pójdziesz i kupisz pierwszy lepszy, dobierasz zmiękczacz według z użycia wody (miesięcznie) a jak chcesz kupić sobie Vulcan to sobie kup tylko uważaj aby nie wybuchłZmiękczacz wody to generalnie dobry pomysł jak masz twardą wodę. To rzeczywiście dobry sposób na ochronę urządzeń elektrycznych, zmniejsza zacieki na mytych naczyniach, chroni przed kamieniem, ale tak naprawdę nie wszędzie się sprawdza. Niektórzy mają dobrą wodę. Jak masz bojler, to dobrze by było zainwestować w grzałka do bojlera, taką jak
Nie dosc ze instalacje nie zarastaja tzw kamieniem kotlowym to zmienione krysztaly wymywaja dotychczasowy nagromadzony. Zrobiłem analizę wody ze studni, otrzymałem następujące wyniki:
twardość - 496 mg / l
mangan - 0,912 mg / l
żelazo - 0,773 mg / l
dostałem pewną ofertę od firmy zajmującej się uzdatnianiem wody, jednak chciałbym się jeszcze poradzić kolegów ekspertów z forum i stwierdzić czy nie jestem naciągany na niepotrzebne koszty.
zmiękczacz do wody naprawde wiele daje. Woda na wpływ na nasza skorę i na jakość jedzenia . my musieliśmy zamontować zmiękczacz bo była tragiczna woda. U nas robila to ta firma http://gc2000.pl/. Oni maja naprawde sprawdzone produkty bo wypompowywanie wody z zalanych pomieszczeń  zajmują się uzdatnianiem wody dla przemysły, maja ogromny wybór urządzeń przydatnych w firmie ale filtry do domu tez się znajda
Instalujesz raz i nie masz problemu z bateriami domowymi, czajnikami, myciem zaciekow na szkle i stali nierdzewnej.

W technologiach z solami napisz mi prosze ... Jaki jest koszt miesiecznej eksploatacji takiego filtra ...

Ten Vulcan jest drogi ( w Polsce okolo 2000 zl) ale sa jego tansze odpowiedniki. Osobiscie wolalem vulcan.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz